höstlov

hejhej kära bloggish !

Just nu sitter jag hos paulina och är allmänt social mot henne, haha passar på att skriva lite i bloggen nu när vi ändå inte har nått för oss.. För en stund sedan så kom en försljare och knacka på hos paulina, jag öppnade dörren så klart, detta är ju trotts allt mitt andra hem :) haha hon var en ung och social tjej, vilket vi absolut gillar bäst hos folk så vi passade på att gå ut en stund med henne och hjälpa till, hon hade varit ute och hållt på i nio timmar idag så vi tyckte lite synd om henne, HAHA !

Har fått en ny fin gulaktig klänning som man anväder på sommaren av paulinas mami, det var carros innan, hon köpte den i turkiet men vill icke ha kvar den så hon frågade om jag var intresserad och det var jag ju liksom , den var ju så gullig :) <3 tack för klänningen mami numer två §
haha nu ska jag testa klänningen framför paulina, säxigt !

hejsvej leverpastej !
puss & kram
/ patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0