italien med bästis :)

Godmorgon people !

Vaknade för en stund sedan men ligger fortfarande kvar i sänge, är för lat för att gå upp. Höstlov den här veckan, känns otroligt skönt ska ni veta jag har helt enkelt fått i mig fööör mycket matte nu på sista tiden så jag får snart flipp! Haha idag så hade jag och bebis, (paulina) tänkt att åka in till stan för att handla lite saker till Italien, yes that's right vi ska dra till Italy tillsammans :) fan vad kuuuul det ska bli !
Menmen, vi åker på tisdag och kommer hem på fredag kväll, en weekend kallas det, & så fort vi kommer hem så hade vi tänkt fixa oss snabbt och sen dra på nån fest eller hitta på något skoj med de närmaste <3

Nu så ska jag försöka gå upp från min säng om jag nu orkar eller jo jag måste nog börja fixa mig lite så att paulina inte ringer och blir sur.

Vid sex ungefär så hade vi tänkt att gå på visning här i vretarna, det finns en villa till salu här ovanför mig typ och paulinas mamma verkade gilla den så jag och paulina hade tänkt att gå förbi en sväng och kolla om vi tycker att vi ska få flytta dit eller inte. Egentligen så trivs jag ju här vi bor nu, i ett radhus ganska nära mig men det är ju mami två som bestämmer inte vi. Jag blir nöjd om jag först får välja vilket rum jag ska ha :)

Ha det bäst bloggen.
/ patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0