2009, nyår <3

Hejsan gott folk!
jag vet att vi har varit otoligt dåliga på att uppdatera i bloggen men det är faktiskt så att vi inte har haft  så mycket tid på sista tiden, sucksuck. Menmen, nytt år, nya drag förfan! Tänk vad mycket som händer under ett år, alltså 365 dagar. Jag har iallafall varit med om massor, skojigt nog! höhö, igår var det nyårsafton och det firade jag med släkten min i en fest lokal i alby, skit kul var det faktiskt! bästa på länge, föresten tack för igår mina små tomtenissar :-* <3 haha anyway mycket har hänt och jag orkar inte ta upp det för jag orkar verkligen inte. Hahahaha vill ni höra något kul ? igår däcka jag på min lilla söta hjärtstol i mitt rum framför ett öppet fönster, men jag vaknade efter ett tag och flyttade till min säng istället :) höhö, snart kommer paulina hit för mina päron ska åka iväg, så jävla skönt! och då ska vi nog hitta på något, kanske kolla på film eller något men innan det så ska vi ut i kylan för att möta feliz och debbs som ska låna prison breake av mig, det gör inget jag kanske behöver lite frisk luft så
kanske huvudvärken försvinner. Juste om det är någon som undrar varför jag ringde ikväll eller man kanske ska säga imorse? klockan var i alla fall fem, sex och det jag vill få fram är att jag ringde för att säga gott nytt år! :)   

Nu ska jag typ börja fixa mig lite, fick precis ett samtal av feliz hon satt på debras balkong och rökte. Hörde inte så mycket för det var tydligen en massa poliser där nere som åkte runt efter någon, de misstänker att nån har snott en bil. Får se hur det går :) slänger in en bild på några av oss tjejer från avslutningen, fnystfnyst. Saknar oss så in i helvete <3

 

                                                        

 kääärleeeek & respeeekt
  / miss patricia §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0