293 små indianer leker i trädgården.

hejhej, patricia the stripper hääääär'
vad händer era babiankukar?
själv sitter jag här och käkar dildo.
ikväll ska jag tillfredsställa min kusin.
 sen kanske...feliz om jag orkar :D
sitter hos min syster och är barnvakt...
jag gillar barnen.
dom är snygga (A)
hihi, men kanske för unga för mig. :)
laila bagge hade på sig bh när hon dansade. det är skämmigt för dom
en gammal kärrin är med, hon var kunglig och visade trosorna och ba: oj oj oj oj oj :D
gud vad paulinas mobil är kladdig, we used to be friends

min rumpa är snygg så alla bara vet :D
hihih, min mamma är söt enligt feliz, jag tror hon har chans på henne (a)

pusshej leverkuk<3

ps paulina som skriver detta inlägg inte jag :)
pusshej nu ska jag, paulina & feliz fortsätta roa oss, puss hej §

/ patricia the stripper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0