facebook..? photoshop?

haha, hittade en riktigt gammal msn konversation mellan mig och patti idag,
som på något underligt sätt gjorde den mig glad. :)

Patti: Paulina :D har du ansiktsbok?
Jag: menar du facebook? (:
Patti: hahaha jag fattade inte vad det betydde :P hahahahaa :D
Jag:  vad snackar du om?
Patti: är facebook det där programet man använder för att göra bilder mycket finare?
Jag: Nej hjärtat, det heter photoshop & du är fan riktigt trög.... :(
Patti: va? jaha okej. men hur skaffar man facebook då?
Jag: Du blir medlem... Kanske...?

jag tycker det där är ett skit bra bevis på att patti faktist är lika korkad som hon ser ut att vara :) 

peace out
/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0