kvälls nytt!

VERKAR SOM ATT ALLA ÄR UTE OCH FESTAR ?!
jag tycker faktist jag & patti är bra, sveriges enda nykterister :o?
vi har kul utan alkohol, aaaaaaaa sug på den ni!
sitter och har en värd konversation med patti&valle,
valle kämpar med att få mig & idioten till alvsjö på fiesta.
 och han berätta nyss att han älskade oss och att en fest utan patti&paulina inte är en riktig fest.
aaaaw valle är söt han:D<33333333

Paulina, säger:

patti och paulina bangar aldrig på fest

Valentin säger:

jag älskar er !!

ni är såsköna båda två! 

patricia, säger:

JAG VET VISST ÄR VI ;D?!

Valentin säger:

Paulina har karaktären & Patti är glädjespridare

Paulina, säger:

aw, men du...patti är ingen glädjespridare,eller jo det är hon...
 men patti är trög som en åsna!

Valentin säger:

känner värsta ängesten : (

patricia, säger:

oooooojojoj

varför de? :(

Valentin säger:

att jag inte bjöd er tidigare
ni gör saker roligare ju :(

jag svär, ni två!

Patti och Pauli gör det roligt<3

Paulina, säger:
 vi är födda sånna serru!

Valentin säger:

aa jah svär ,)

ska på toa nu mina änglar

Paulina, säger:

okej sötnos, ha så kul, enjoy toaletten

Love and Peace <3

/ jesus


Kommentarer
Postat av: guess who? yes EMILIA!

ok..

nej, jag glömde mitt careface på toan.. brb.

2009-02-15 @ 14:23:14
URL: http://gudinnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0