min dag

skola idag, rätt chill faktist, hade bara två lektioner och det var faktist matte & engelskan.
på matten jobbade jag inte alls, utan spelade istället kort med issa pissa, louise gris, emmie pemmi och ida slida.
och på engelskan kollade vi bara på high school musical :)
efter skolan drog det mot alby för att besöka louise home,  där var lilla söta Saga :D louise's syster's dotter. skit söt unge ska ni veta :) och jag brukar inte gilla barn under 5-6 månader.
från louise drog det mot skhlm  "the capital of shopping". köpte lite livsviktiga grejer och for sedan tillbax mot tumba, maaaaaah home town.<3 
sen blev det raka vägen mot patricia's house!
men nu är det mat som gäller,
seriöst, jag är skit hungrig :o har inte ätit något sen skol lunchen:)
puss&kram fuckyou<3

/ Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0