min så kallade ljuvliga dag

Halloooj!

kolla klockan, jag vet, störd som jag är så är jag fortfarande vaken i denna tid trotts att jag har skola imorgon. Fick i mig lite sömn på dagen så därför är jag hur pigg som helst nu. Funderar starkt på att ta på mig mina kläder och dra mot becca som trakasserar mig via sms :p
anyway, börjar klockan nio idag alltså om fyra timmar och då har jag matte som är så kuuul så att jag dör! I skolan idag så ska vi äntligen få våra efterlängtade datorer som vi har väntat på sen september, kul ska det bli. Slutar tidigt idag, blir runt elva skulle jag tro.
Slå en pling om det är någon som vill hitta på något (a)
btw, paulina vafan har du gjort med vår blogg? den ser förjävlig ut?

puuuuuuuuuuuuss
/pät


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0