rip

Hejsan alla kära blogg läsare!
sitter här med älskling, (min tizo) och tillsammans så är vi barnvackt till min systers barn, trevligt.
Deras farmor dog idag så det är typ kaos i familjen nu, alla är på minnesstund så vet inte riktigt hur länge till vi ska sitta barnvakt.
Just nu sitter vi och kollar på vänner, en utav de bästa serierna ever. Barnen ligger i sängen och typ 'sover', jag är så bra på att ta hand om barn, iallafall när jag har lust och är på gott humör, vilket jag inte är nu men det funkar ändå..
Imorgon blir det solning för vår del, om jag nu inte måste sitta barnvakt då med men det tror jag inte att jag behöver. 
Neh men nu ska vi fortsätta kolla på vänner och gå bort från datorn, kanske ses senare hörrni §

slänger in en bild på serien vi kollar på just nu..



Ha det bra, puss&kram
/pät and pau §


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah ärliigt? :D vilken klass går du i da? :D

2009-01-05 @ 23:17:07
URL: http://beckaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0