alltid ska det vara vi, sötnos

Haaaalloj på er !

idag har det varit en sån där chill dag för min del, har inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig. Visst vill man gå ut och hitta på något skoj med sina vänner men hallåå har ni sett hur fucking kallt det har blivit på sista tiden? helt otroligt! 
Just nu så känner jag mig inte alls bra, vet inte riktigt vad som händer eller vart jag har ont men det typ dunkar i mitt huvud och jag har problem med mitt högra öra så det är kanske de som gör så att jag har ont. Får väl hoppas att det går över till imorgon för jag måste åka och sola med mina underbara vänner..
 Har faktiskt inget mer att förmedla i detta inlägg om jag ska vara ärlig, langar en söt bild på mig och bästis här nedanför.  



(sitter på bussen på väg till nånstans, kommer inte riktigt ihåg vart)

Ha det bäst gott folk!
/ patricia §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0