tjaaabaaaa snyggingar!


allt bra med er? för med mig så är ALLT toppen! :) haha, jag har humörsvängningar har jag märkt. Ena secunden så är jag hur jävligt deppig som helst och andra secunden så kan jag vara hur glad som helst.. hatar stunderna då jag är deppig, för det är inte riktigt jag det där. Jag en person som alltid är glad och skrattar åt allt som hörs menmen livet är svårt vetni.. ibland så går saker helt enkelt inte så som man vill att det ska gå..
oj vilket dystert inlägg det här verkar va, förlåt !

Idag har jag bara suttit hemma tillsammans med paulina igen, fast den här gången var vi inte barnvakt utan vi var helt ensama, skönt! Det vart heller ingen solning för oss för ingen orkade åka så tidigt som tänkt, alla har vänt på dygnen nu under lovet och ingen orkade vakna så tidigt. Men imorgon då jävlar, då ska vi alla palla oss upp från the bed innan klockan hinner bli ett!

Lyckades vara ute en stund idag och tro det eller ej men det var faktiskt rätt så skönt. Vädret börjar bättra sig,  inte lika kyligt som förr iallafall :) 

  
Nu ska jag se på en film som jag fick låna av paulina och efter filmen så blir det antingen ett lååångt telefon samtal eller så blir chatt med vänner, får se hur det blir.


puss och kraaaam
/ patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0